Gelukkig Nieuwjaar

31 december 2016 - Bangkok, Thailand

Beste vrienden en familie,

Beste Nieuwjaarswensen vanuit Bangkok. Laat het een spetterende Nieuwjaarsavond worden en met zijn allen naar 2017. Wij al wat vroeger dan jullie!!! Kaosan road zal weer in oorverdovende kleurenflitsende sfeer vertoeven, wij dus ook.

We bloggen wel verder in 2017. TOT DAN!

1. Linda de smet:
    Happy new year !!!
  2. Rony:
    Knappe foto geniet ervan
  3. Benni&Ria:
    happy new year,
    Hey Gerd en René, wij kijken er naar uit om jullie te volgen.
    De warme en avontuurlijke verhalen joepie daar kijken we naar uit.
    knuffels van Ria, Evy, Sven, de kindjes en van de secretaris.:-)
  4. Maria en Mil:
    1 januari 2017
    Mooie foto. Wij hebben deze daarstraks al aan ons moe laten zien en ook je mail laten lezen. We houden haar op de hoogte. Ook voor jullie een gelukkig 2017!
  5. Francis Bevers:
    2 januari 2017
    Hey Gerd&René, eindelijk heb ik jullie gevonden! ik had het moeten weten dat jullie weerom in die verre landen zouden vertoeven. Groot gelijk, bij deze wensen wij jullie een Gezond en Gelukkig 2017 toe. Amuseren jullie je maar goed en stuur wat warmte naar hier toe. tot de volgende! Cis enLotte
  6. Nelly.:
    8 januari 2017
    Hela, Wij hebben nog maar juist die foto's van Nieuwjaar gezien
    en wij wensen jullie nog een Gezond en Vreugdevol 2017 en wensen
    jullie nog een mooie reis verder en wij wachten nog op mooie verhalen
    hé want die zijn de moeite ::::en nu nog dikke kussen van ons .
    groetjes Tonny en Nelly .